buuubbbyyy<3

Jadå denna helgen har varit underbar:)...
Fredag= Var i skolan efter skolan gick jag hem till valentina med marija sen efter valle
stack vi hem och sen efter några timmar gick vi tillbaka hihi .. efter det så stack vi till koshin
i nydala så var vi där en stund sen var det hem som hällde o titta film med bubby thihi!
Lördag= Softa dag...var på fest hos stefan sen skulle jag still omladinska zurka men orkade inte
var för trött efter fredan så stack till stan med nina o alex så tog vi de bara lugnt o så:)
Söndag= JOBB JOBB OCH ÄNNU MER JOBB!:(

Ja de va kortfattat min helg orkar inte skriva ner alla detaljer men det var en crazzzzyyy helg !!
Måste även sätta ut en bild det var en väldigt väldigt konstig man vid bussen när vi skulle ta den
så jag står väl o glor på honom eller nånting vet inte riktit men den bilden ser jäävliigt kul ut !!!

Straaangeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0