TJABBBAAA !

Tjena gått folk här sitter jag o tråkar!:/. ibland life sucks:(... orkar inte göra någonting just nu borde egentligen gå på hemspråk men orkar verkligen inte :/...och dessutom har jag sjukanmält mej i skolan på grund av ett prov som jag inte alls har ppluggat till skiiiit stöörigt:(.. fattar inte orkar inte göra något senaste tiden :/. jättejobbigt med skolan och tråkigt för den delen också,,, satt o snacka lite med tjejerna idag på rasten vi borde planera ett läger med våra klasser ni hade rätt tjejer det hade varit över skönt i alla fall!
Men nu har jag inte tid o skriva mer ska iväg med min lilla dotter (elena,e hennes gudmor..) ska ut o leka me henne hon e på besök här hos mej äntligen !!! :D puss o kram!


på väg till espressohouse=)


Kommentarer
Postat av: Ajja

Lelaa ibland kan du vara lite deppig men jag älskar dig endå duso <33



Mega snygg bild btw :D

2009-01-05 @ 19:55:48
URL: http://ajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0