Önskemål=)

Eftersom att jag fick en komentar med frågan:
vad har du gjort under dina helger ?
Tänker jag svara på den......
Denna helgen gott folk blev jag moster=) sådär
lyckligast i världen kan inte bli gladare faaaan!!!
Spenderade fredan med mina favo töser
lördan hade vi fest för min systers man eftersom att han blev
pappa vilket också var en jävligt lyckad kväll & absolut
oförglömlig=)
söndan jobbade jag som vanligt ni ALLA vet att söndagar är min jobbar
dag så den kommer ej undan:(......

Ska försöka lägga in lite fina bilder på min älskade danijel och från festerna och så
men det lär nog dröja ett litet tag tills jag får tillbaka min digitalkamera=)

Hasta la vista bye bye så länge !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0