100 år sedan


Efter tolv slaget då jag blev 18 var sådär lyckligast i världen!!!
Kunde inte haft en mer underbar kväll tack favoriterna och sen
tack till domusen =)... Synd att man alltid vill ha det man inte kan
få ... kan tänka mig att det har hänt många av er också.. .
Det är det som är så jävla synd man fastnar alltid för
saker man aldrig kommer kunna få!
Äsch nog med deppigheter det är bara till att gå vidare
mihihi vet det var typ sådär 100år sen jag skrev men hade
jättemycket med skolan och äntligen är det sommarlov men tyvär
så blev det inga toppenbetyg för mej men jag fixar det!! och det
som hände mig detta året ska aldrig få hända igen bara onödigt
och slöseri med tid:/... I alla fall om 7 dagar blir baby 18 !!!!
Och sen som vanligt blire hipp på torsdag hihi,, Det har inte blivit tråkigt
att gå ut än fast jag och favoriterna har varit ute ALLDELES för mkt ,,,
Men äsch nu äre sommar lov ju !!!!
Uppdaterar direkt efter att ja tagit av ansiktsmasken hihi sitter här och
håller på med skönhetssaker måste hinna göra en massa innan
avslutningen hihi så hörs snart PUSS PÅ ER!!!!

Kommentarer
Postat av: din mamma

DU E TYP SÅ FATTTTTTTTIGAST PÅ ATT SKRIVA BLOGG!! BUUUU PÅÅÅÅÅ DIIIIG BUUUU! <3

2009-06-09 @ 02:16:38
URL: http://ninabukvic.blogg.se/
Postat av: Bella

omg! OMG! e de leopard jag ser?! jag ääääääääääälskar leopard..var har du köpt den??????

2009-06-11 @ 03:00:45
URL: http://iisabellaaa.blogg.se/
Postat av: mi

grattis

2009-06-11 @ 03:08:15
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/
Postat av: Svar till sötnosen isabella:D

Jag vet inte gumman fick den av mamma för ett bra tag sen! :( ... haha kul att du tyckte om den <3

2009-06-12 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0