Avslutningen

Detta sommar lov har börjat jättedåligt...
Känns inte som om denna sommaren
kommer bli den bästa:(.. ganska fattigt
känns det just nu i alla fall kanske blir
bättre!...
Skolavslutningen var helt ok faktist
gjorde inte så mycket bara gick och tog
mina betyg känns ganska fattigt att se
att våra underbara treor tagit studenten:(...
Kommer kännas ganska tomt utan dom
faktiskt man har vant sej vid att ha dem där
men vissa är det RIKTIGT skönt att bli av
med ! Slipper vissa äckliga människor
som tror sig bara störst bäst och vackrast!!!
Var en kul kväll igår var inne på hipp med
kompisarna blev en riktit lyckad kväll faktist...
Och inne i hipp var stämningen på topp så det
var underbar mihihi!!
Ska gå titta film med babe nu så vi hörs imorgon
när jag vaknar PUSS PÅ ER !!!!


Det var min outfit dagen innan skolavslutningen
Vit tröja: gina trico
Vitt skärp: MQ
väska: Bianco
och sen vanliga svarta tights&Svarta gladiator skor som inte synd på bilden:(


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hoppas att din sommar blir bättre än väntat och en liten sak man se fram emot när ni kommer tillbaka är de ni som är äldst och kommer mobba ettorna haha.



riktigt fin tröja föresten!

2009-06-17 @ 12:00:44
URL: http://solymoskovi.blogg.se/
Postat av: Svar till Cornelia=)

Jag hoppas också att sommaren blir bättre för mig nu fan!:/... börjar kännas tråkgit som fan ..blää, och ja det är en sak att se fram emot verkligen haha men sen när vi tar studenten och säger hejdå till alla läre bli lite svårare! :( ..

2009-06-17 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0