Last niiight...

Haha igår var det kul som bara den
festen var på topp och jag och favoriterna
hade skiiitans roligt! Kunde faktist inte ha
blivit bättre=) .... Är bara jättetrött för efter
att vi hade städat lokalen vad klockan typ halv
sju när vi kom hem sen så vakna vi vid halv tolv
för att de ringde och klaga på lokalen så vi fick
gå o städa igen och så... efter det så blev det inte
mer sömn så vi har alla sovit i typ 4timmar:)...
nice och imorgon jobbar jag:(.... så jävla tråkigt ibland faktist!
men men pengarna behövs=)...har gått loss en hel del
med shoppandet lägger in bilder imorgon för glömde
min digital kamera hos min kusiner!
Nu ska jag iväg och göra lite skönhetsbehandlingar och
mååla naglar och så !
ta hand om er !!!!



Förresten får inte glömma att säga att jag älskar mina
oliv gröna skor sådär mest i världen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0