svar på frågor

Som ni vet sa jag till er innan att
ni kunde fråga precis vad ni ville
och nu har jag fått en del frågor
av mina två idioter så ska besvara
de för dom=)

FRÅGA:
hur många gånger har du varit kär? vilken är din favorit färg? röker du? tkycker du om oss? hur snygga är vi på en skala från 1-10? visst du att vi är kära i din pappa? hoppas du svarar pussssss

SVAR:
Jag har varit kär en gång.. och det var nog en av de bästa sakerna som har hänt:)...
favorit färgen är blå och rött you know that[]
ja jag röker mihihi funderar på att sluta snart!! men det kommer aldrig gå med er
vid min sida har jag märkt!!!!
Njah tycker jag om er?! alltså tekniskt sett JA men om man kollar efter känslomässigt
så är det väl sådär! HAHA jag tycker inte om er JAG FUCKING ÄLSKAR ER!!!!!
Skalan räcker inte jag ger er en 20 det är det högsta på min skala!!!
ja det med min pappa vet jag om men jag leker dum för tanken är svår
att vänja sig vid!!! Men det är stefan alla älskar honom<3
HAHA och här har ni ert svar från er MIklo vatoo locooo !!! hahahaha <333333



Kommentarer
Postat av: maki

DU MÅSTE UPPDATERA MER! <3

2009-06-22 @ 10:00:16
URL: http://mjovanovic.blogg.se/
Postat av: nina

skriiiiiiiiiiv meeeeeeeeer din böööööööög

2009-06-22 @ 16:02:43
URL: http://ninabukvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0