Trötter

Sitter hemma hos marija nu mina kära läsare är trött som fan
men idag är det ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag
grattis nina baby<3 .... Imorgon smäller det fan ska bli värsta
festen för nina om du inte är bjuden missar du verkligen något stooort..
tycker nästan lite synd:/....
I alla fall dagen har varit SKIT SKIT jobbig var på jobbet och hade jätte
jättemycket att göra så jävla trött ska bara gå lägga mej nu direkt för
måste till min äckliga skola imorgon och fixa lite saker såklart:(...
saknar faktist redan de flesta i skolan blää :(.. men jobbgast är
att tänka på att vi kommer gå i trean efter detta sommar lov8-),..
Äsch god natt sötisar och ni vet att ni älskar mig =)

Kommentarer
Postat av: nina

wie<333333333333333333333333

2009-06-15 @ 03:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0