YES

heellllooooooj älsklingar jag vet ganska dålig
uppdatering idag blää:(... men grejen är den
att jag har städat hela mitt jävla rum idag
ska lägga upp bilder på den mina kära vänner
kommer nog få ganska stor shock för dom vet
hur mitt rum såg ut innan mihhi *skämms*
det var katastrofalt. men min dag har varit underbar faktist
vaknade ganska tidigt av att marija väckte mig efter att
hon hade varit och kört... Sen så gick vi och åt och sedan
träffade vi nina och amila på espresso house efter allting
så stack vi hem och till slut gick vi på bio och kollade på
baksfyllan tror jag den hette:$ men den var SUPER DUPER
rolig och bra tycker att ni ska gå och se den faktistkt!!!!!
I alla flal måste gå sova nu för ska upp väldigt tidigt imorgon och
käka frukost med familjen och sen ska jag till pildamsparken
för att kolla på lite olika grejer efter det på kvällen blire väl
fääääääääst med töserna:d....
wääääzäääääääääää vi hörs imorgon babies!!!!



Var tvungen att ta några bilder på mig också känndes som om jag inte hade några nya:$:$


RUMMET:

HELT JÄVLA STOL ÖVER RUMMET ÄR JAG!!! =)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejsan!

Din blogg är jätte söt, och man blir glad när man ser dina roliga och fina bilder:)!



2009-06-25 @ 14:25:45
URL: http://sweetascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0