5/3-09

God morgon ! här sitter jag skit trött o nyvaken|-)
men snart dags för skolan:( bläää alltså tror inte
att man kan hata skolan skolan lika mkt som ja gör:/
blää men sen efter att jag varit i skolan ska jag gå och köra
med trafikskolan något jag ser fram emot i alla fall!:D... hoppas
det går bra idag faktist:)... sist var det katastrof jävla göran!!
haha för lång historia för att skriva ner ! men hoppas det går bra
idag som sagt. Sen när jag kommit hem blir det nog bara plugg eftersom att
jag har engelsk prov imorgon bläää mkt nere på grund av de provet orkar inte
ens tänka på de:(... men de fixar sej nog .. men nu måste jag gå och
fixa mig ...
vi hörs pisse nisse!



Kommentarer
Postat av: amila

haha du va jätteduktig när du kööörde :D<3

2009-03-07 @ 14:04:25
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0