Fredag

Tjena gott folk idag har det varit en väldigt väldigt skön fredag!!! ... Bara suttit hemma hela
dagen och tagit det lugnt.... Först så var jag i skolan vilket var mindre nice men nog med det
efter skolan gick jag ut med marija en liten stund på augustenborg så kom även nina till oss
efter det stack nina vidare och vi stack hem till mig satt bara hemma hos mig och pratade om
allt möjligt det är ganska roligt när man tänker till vi satt och prata som om vi vore 100år gammla ,
hahaha men känns som om tiden går föööör fort nu,, känns som om de va igår jag tog balen från
augustenborgsskolan men nej mina kära vänner så ligger det inte till jag går redan andra året
på min gymnasieskola :/.....Äsch det jag ser mest fram emot just nu är att bli moster!!!!
Helt sjukt, men kan säga er gott folk att det är den SKÖNASTE känslan i världen!!!!
så jävla glad är jag alltså!!!
Men som sagt har inte gjort något speciellt alls idag bara suttit och mysat med min syster
mycket skönt för imorgon blire IDEEEEMOOOO FEEEEEESSSSTTTTT!!! :D:D:D
Grekiska lokalen vid industri gatan mycket roligt kommer de vara e du sugen på dans
och fest så är du väldigt väldigt välkommeeeeeeen!!!=)....I'll be there..

One good thing about music, when it hits you, you feel no pain!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0