TRÖTT!!!!

Riktigt trött är jag kom precis hem och är skit skit trött har
varit uppe sen tjugo
i sju imorse på grund av att jag skulle iväg och köra!!! 
Här är några filmer som jag verkligen tycker ni borde
ta en titt på=)  (filmer som man aldrig tröttnat på)

*epic movie
*8mile
*Save the last dance
*stomp the yard
*you got served
*step up

Vet många dansfilmer men det är såhär att de e typ sådär BÄST i världen=)....


Sen tänkte jag kort och snabbt berätta om tre små filurer som ROCK MY WORLD alltså:/
Nina: Min bästa vän, snart 18 år vetefan vad jag hade gjort utan dig!
du finns alltid där och det betyder oerhört mycket för mig ,,du e bäst babe<3
Amila: Inte kännt dig så länge alls men jag lovar dig babe känns som att
jag har kännt dig hela mitt liv=s ... fattar inte det själv men bara trivs sådär bäst i din
omgivning tack för allt sockertopp<3
marija: Dig har jag också kännt ett jävligt bra tag och du har alltid
funnits där min lilla gb... tack för allting <3


Kommentarer
Postat av: amila

aaw så sööt.. kan säga desamma smulan <3

2009-03-24 @ 22:24:06
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0