Cane <3

                           

För er gott folk som inte vet om det, så är jag en hundgalen människa!!
Jag älskar älskar hundar! Nu är det såhär att Marko har köpt en riktit söööt en.
Cane corso heter hund rasen, förr i tiden använde romarna de hundar som vakt hundar..
Men lilla cane bara sju månader och fattar ingenting än men tro mej vi har hittat canes förebild
eller i alla fall jag!!! Jag ska lyckas få honom att bli så stor hahah men i alla fall så här kan också en
riktig cane corso se ut:


Jag vet hunden ser ut som en riktig mördar hund hehe men det hade varit fint om cane var NÄSTAN lika stor , en hel del mindre men inte för mkt hihi!
Jag lovar hade ni träffat cane hade ni dött, för han är sååååå söööööT!!!
CANE<3

Kommentarer
Postat av: amila

RIIIKTIGT SÖÖT ASÅ :D haha<3

2009-05-05 @ 23:26:43
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0