det jobbigaste jag har gjort i HELA mitt liv!

Ok bloggen har inte hunnit uppdatera har varit riktit mycket att göra!
Men igår så hade vår skola frilufs dag eller hur det stavas så tänkte
jag jaja ok kan bli kul lika bra följa med, ALDRIG MEr!!!
Dom tvingade oss att gå TVÅ MIL heeelt skadade är dom alltså helt
sjuka i huvudet! Och sen dessutom kom vi vilse ett tag:$.. så samtidigt
som vi gick mitt i ingenstans trampa jag HELT i lera och sjönk ner en liten bit
haha fyfan vad alla skrattade åt mej :(... bläää taskiga är dom !

Kära läsare ska iväg till skolan nu blev precis väckt av världens
bästa killkompis=)... men vi hörs senare idag så får jag uppdatera en heel
del!
PUSS


Jag&Min älskade danijel (systers son) !

Kommentarer
Postat av: amila

hahaha så kul de va när du trampa i lera. hahah



aweee söt han eeeee :D mashalla :D <3

2009-05-27 @ 14:55:11
URL: http://sabotic.blogg.se/
Postat av: Nadja

så söööööt <3

2009-05-30 @ 12:17:06
URL: http://nanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0