Fixning

Hej bloggen och mina sötnosar!
Kunde inte uppdatera bloggen igår
p.g.a mitt cp bredband !!!  Det funkade inte
det kraschade heeelt blev jättesur kan jag säga!
Veckan har varit jobbig som fan äntligen är
den över och festerna börjar hihi idag blir bara en
hemma fest med mina favorit töser (NIna,amila&Marija)
Sen imorgon blir det väl chocklad längtar som fan hihi!
Jag lovar att fixa fram bilderna från min fest också snart!!!
Och sen lägger jag även ut bilder frn helgen som är nu !

PUSS PÅ ER !
Och lovar uppdaterar er så fort jag vaknar imorgon =)

Kommentarer
Postat av: amila

ahahaha denna helgen blev lite mer än planerat :P hahaha

2009-05-31 @ 16:03:16
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0