Mitt öde by Amila

Så jävla äckligt. det är såhär att min kära amila skulle
komentera något på min blogg och när hon då väl skulle
komentera så kom det fram att hon skulle verifiera innan
hon komenterade och det brukar typ aldrig komma fram
enligt henne men när hon väl skulle verifiera kom min babys
initialer upp sååå jäävla äckligt!! och just när hon ska komentera min blogg8-)...
Jag bara får ett sms: OMG LINA RING MIG Det är ödet att du ska vara
med honom jag tänkte bara vad yrar hon om 8-) så ringde jag upp
så berätta hon båda blev faktist heeeelt shockadeh ahahaha ganska
 freakyt att hans initaler kom just när hon komenterade hos mig , plus
att jag aldrig har sett hans initialer någonstans!
Haha så tack vare amila vet ja mitt öde nu !:D <3

Kommentarer
Postat av: amila

hahah jag avgör allt :D <3

2009-05-06 @ 11:28:41
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0