Mys pys

Hej sötisar, här sitter jag och myspysar med mej själv
hihi sitter här med fullt med mat och godis njuter och kollar
på TV har faktist pluggat en hel del idag ganska trött på
pluggandet och JÄTTETRÖTT på mammas jävla tjat
JAG GÖR SÅ GOTT JAG KAN och jag fixar allt jag kan
men att ha någon bärandes på axlarna orkar jag inte mer
speciellt inte att hon ska ge mej så mkt ångets!!!!!
äsch orka tänka på det ens det får mej att ba skita i allting
men HUR HAR ER DAG VARIT mina kära läsare=) ?

PUSS PÅ ER !!!!



Kommentarer
Postat av: amila

Jo tack, min dag har varit helt ok. inget speciellt faktiskt, synd du ite kunne hänga med ikväll .. längtar till fredag iaf :D hahahahaha

2009-05-21 @ 01:25:38
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0