tråkiga

måste erkänna att ni som läser bloggen kan
vara tråkiga ibland haha ni kunde endå ha ställt någon
fråga precis VAD SOM HELST ... Men äsch, kul att ni läser
min blogg i alla fall och hade faktist varit trevligt om ni kunde lämna någon
komentar då och då!!!!

I alla fall sitter här och pluggar teckenspråk nu och tittar
på christine skit kul är teckenspråk ångrar inte för en sekund
att jag valde det men ångrar att jag inte tog det på allvar fårn början
för jag kunde fått mvg bläää :(

OCH PÅ FREDAG SMÄLLER DET SÖTISAR JAG BLIR 18
ÄNTLIIIIGEEEEEEEN!!

Puss på er sötisar

Kommentarer
Postat av: de inte nina

jag vill gärna ställa en fråga,tack. Hur sexig är Nina på en skala från 1-10? tacksam för svar!

2009-05-19 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0