TRÖTT SOM FAN!!!

Idaag har det varit en skit jobbig dag! LÄnge sen
det var såhär jobbigt! Förstå så började med att
jag hade matte nationella från 8på morgonen till 12 .
bläää gick ut efter en och en halvtimme och kan säga att provet var skitans
svårt:(... besviken....
Efterprovet hade vi företagsekonomi som inte heller är värsta favoriten:)...
Efterdet ringde min pappa och bad mej att komma och jobba i vår pizzeria
och det är såhär att jag aldrig kan säga nej till honom så fick gå iväg och jobba
och nu sitter jag äntligen här hemma och är HELT SLUT... varit uppe sen halv sju gott folk
snacka om att jag ska gå och kasta mig i sängen nu !!!

Tack till alla söta komentarer och ni är alltid lika söta besökare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0