Wöööeeää

Sitter i skolan mina bebisar är sådär tröttast i världen vet
inte riktigt vart jag ska ta vägen så trött som jag är ! Längtar
bara tills dagen är slut och jag kan gå hem lägga mig på
balkongen och sola men det blir av efter att jag solat=) mihi
måste sola lite i solarium kommer aldrig bli brun annars!=)..
Sitter här med serben och melody de sitter på sin jävla data och
jobbar med information och layout uppgifterna haha helt roligt
att titta på dem=) jag sitter däremot bara här och dör av trötthet
går in på företagsekonomi om tjugo minuter och har de i 100 min:(...
Efter det är det teckenspråk då jag har redovisning ganska nervös
faktist för har inte förberett mig alls! Vilket är mindre bra :$...
 
 
Dagens låt: bust my windows - trey songs!
(har fastnat för den låten helt och hållet!!!)


PUSS PÅ ER så hörs vi snart igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0